Wednesday

Onsdag morgon och jag är gladare än vanligt! Jag vet inte varför, men måste man veta? Kan man inte bara få vara sådär superglad utan anledning? Jag är iallafall det! :D Sitter just nu i vardagsrummet och äter två smaskiga mackor, en kopp blåbärssoppa och ett glas med iste med persikosmak samtidigt som jag tittar på vakna med the voice :) Eller nu slutade det, haha! Anyway, om en halvtimme ska jag ta bussen in till skolan för att ha en lektion i svenska, sen ska jag nog försöka sola lite också och efter det åker jag hem igen antar jag :) Och ikväll är det Greys Anatomy, WOHOOO! :D Verkligen älskar det programmet! Äsch, nu kan jag inte sitta här längre! Ha en bra dag allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ajdå, usch vad jobigt det måste vara! ÅÅÅÅÅÅH jag är galet törstig och du frestar med iste:O!!!

2010-05-05 @ 14:52:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0