Hawaii

Huvudvärk är det värsta som finns. Att man dessutom har förjävla ont i nacken också gör inte situationen det minsta bättre. Ååååh känner bara för att gå och lägga mig och inte gå upp förns imorgon vid lunch typ. Längtar till imorgon faktiskt. Då ska jag upp tidigt och åka till skolan vid sju för att komma fram halv nio (HAHA), träffa Karro och sedan ska vi sätta oss vid datorerna i plugget och skriva klart lite saker på turismen som ska in i morgon. När det är färdigt blir det luuuunch och jag kommer säkert se ut som en zebra efter det. Ja, varje gång jag äter lunch i skolan får jag skrattattacker. Skrattattacker=tåååårar! :D Aja, sedan får jag väl ta och fixa till sminket lite innan jag ska träffa älsklingen, för när han har slutat för dagen så åker vi upp till hans landställe! Första gången jag hänger med, ska bli riktigt roligt! :D Nej, ska nog gå och lägga mig nu och sova tills det är fredag.. Eller inte, men sitta framför skärmen kan jag inte fortsätta med iallafall, inte bra för huvudvärken! Snart blir det hawaiipizzaaaa! :D


Åååååh jag vill ha en liten panda!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

åååh, du det kan man kalla mysigt ;D Vart ligger den någonstans då? Bara du och han som åker eller e ni flera?

2010-05-27 @ 17:40:41
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Men jaha, där ser man :) Men det är ju bra de iaf, plus att ni får lite extra sällskap också :D



Då får jag önska dig en trevlig helg och en supermysig vistelse i Hälsingland ;D

2010-05-27 @ 18:01:29
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: ÅH fyfan så gott med pizzza :O kom hit med en haha :D jag sitter här i min ensamhet bara och lyssnar på musik hihi :D <333

2010-05-27 @ 18:31:46
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0