Handledarkursilurs

Hemma från kursen. Lite mer än 3 timmar, gick förvånansvärt fort. Satte oss i bilen vid 16.05 för att vi skulle vara där vid 16.15 för att registrera oss och betala och hela den biten. När vi kommer upp till Norrtälje frågar mamma om jag hade legget med mig, vilket jag inte hade. Då blev det ett jävla hallå med skrik och grejer, slutade med att vi vände för att åka hem igen, men vände lika snabbt igen och åkte till trafikskolan utan mitt leg. Det satt som tur var en väldigt trevlig och rolig tant i receptionen som inte krävde leg så det var skönt. Det visade sig istället att när päronen skulle legitimera sig så hade pappa glömt sin plånbok, så då fick mamma ansvara för både mig och honom. Lite kul eftersom han 5 minuter tidigare hade skällt ut mig som inte alltid hade legget med mig, när han dessutom körde bilen, UTAN KÖRKORT, haha! :D Blev sen middag med donkenmat, så 9 nuggets slank ner i magen och la sig där väldigt fint :)



Lååååång text. Tråkig text. Imorgon är jag iallafall ledig. Ska nog ta en timmes powerwalk då också, riktigt skönt! Och sen blir det till att pressa i solen. Sedan på kvällen kommer min lilla pluttiluttis hit, wiiiiiie! :rolleyes: Nu ska jag hitta på något, vet inte vad men är gaaaalet uttråkad!!!!!!! Suck..


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: OOH härligt!:) vad ska du hitta på i helgen då stumpan?:)<3

2010-05-21 @ 08:41:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ebba

jättefin header du har!

2010-05-21 @ 09:10:58
URL: http://eebbasand.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0