Love is on fire

Nu är min mage full med mat. Gräddstuvad pyttipanna med rödbetor, gick ner ganska snabbt eftersom det var jordbävning i magen. Tack vare min minsta brorsa har jag blivit galen i Justin Bieber & Sean Kingston - Eenie Meenie, haha OCH Miley Cyrus - Party in the USA.. Skratta inte :( Så just nu är det dom som dunkar i öronen, fan inte likt mig.


Justin Bieber & Sean Kingston - Eenie Meenie


Miley Cyrus - Party in the USA


Slutar väl med att jag sitter framför Disneychannel istället för femman ikväll. HAHAHA herregud! Nej, ikväll är det ju tjejkväll på femman.


Innan det hade jag tänkt att jag skulle hinna med att ta bort sminket och sådär, så man har det klart. Sedan ska jag fixa en stor kopp te också, göra i ordning en morot eller två, leta efter kinapuffchokladkakan som jag köpte igår och krypa ner i myskläderna. Bära upp datorn till övervåningen ska jag göra också så jag har den vid min sida under tvkvällen också, haha datanörd eller vad? .... pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0