Mååååååndag..

Seg dag. Har varit på Coop mesta delen av den här UNDERBARA måndagen (HAHA). Fick sluta tidigare så hann fixa pass och köpa bikini innan jag satt mig på bussen hem. Var ju sämst väder när jag väl slutade så var helt genomfrusen när jag kom till polisstationen. Skakade som en gammal gubbe så när jag skulle skriva mitt namn till passet så gick det ju sådär, haha! Menmen, nu är det gjort iallafall och jag bode få det innan veckan är slut. Skön-t! Sedan att jag hittade en bikini är ett mirakel! En som dessutom inte är supertråkig också dessutom, den jag köpte är leopardmönstrad, men i grått & svart. Hittar tyvärr ingen bild på den, så ikväll när jag har tid så tar jag en bild på den och slänger upp här på bloggiloggen :)

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack :) allt bra med dig?:)

2010-05-10 @ 16:40:50
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0