Take me away

Klockan är elva och jag ska snart krypa ner under täcket. Pratade med älsklingen i telefon för en liten stund sedan, hans lag vann matchen i fotboll med 2-1 och min lilla baby gjorde båda målen, han är bäst! :D Saknar honom supermycket.. :(

Imorgon kommer jag nog inte hinna blogga alls faktiskt, tror jag. Kör en liten lista på vad jag ska göra imorgon. Dels för att det är kul med listor, haha, men också för att det är så mycket så det skulle bli en sån lång text som ingen skulle orka läsa, haha! :P

Imorgon kommer jag ha fullt upp med det här:
  • 07.00 - Upp och hoppa, fixa mig och äta frukost och allt det där
  • 08.20 - Ta bussen upp till Norrtälje för att sen ta bussen till Danderyd för att därefter byta buss igen och åka till St Martins för att bli klippt av Denise runt 10tiden, äntligen blir jag av med mina slitna toppar!
  • Efter det rullar jag iväg mot plugget, har lektion 11.30-13.30
  • Runt tvåtiden ska jag träffa Karro och irra runt med henne i stan, hennes kille kanske också kommer och hakar på. Ska försöka hitta något gulligt till min underbara älskling också, hihi älskar att köpa saker till honom!
  • Mellan 17.00 - 22.00 ska jag sitta barnvakt
  • Sedan kommer jag komma hem någon gång vid 23.30 - 00.00
  • Och dåååå ska jag DUSCHAAA!
  • Kommer väl komma i säng nångång vid 01.00 skulle jag tro
  • Sedan på fredag morgon ska jag upp 05.30 .. KUUUUUUL!

Ni som har min facebook kanske förstår min status nu.. Men nu ska jag skutta ner under täcket och försöka sova, vill ha några timmars sömn iallafall! Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: okej härligt!:D ojdå, jag brukar sola antingen en kvart, 20 min eller halvtimme, beror på vart jag solar. där min kille bor är det skitbilligt, en halvtimme kostar 40 kr! :D Ja det är så fräsht att vara brun:D jag ska också upp halv sex imorrn, usssssch vad drygt:( haha<3

2010-05-06 @ 15:23:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0