Taggad till tusen!

Jag är så galet taggad. Taggad på.. Massa saker! Sommaren framförallt, snart är den här! Och fort går det! Nu på tisdag är det exakt 5 veckor kvar tills mitt sommarlov börjar. Fem veckor, det är ju ingenting! Nästan lite läskigt.. Haha. Och om ungefär 4 veckor drar mormor ner till västkusten. Dvs hennes lägenhet inne i stan kommer stå tom, vilket betyder att lilla jag som just nu bor mitt ute i ingenstans kommer flytta in där. Haha det har JAG bestämt och så kommer det bli! Fy vad skönt och ha gångavstånd till allt istället för att planera in flera dagar i förväg om man ska in till stan och kolla på kläder. När det gäller det så suger landet gaaanska hårt! Menmen, efter gymnasiet flyttar jag. Min första lön ska gå åt till hyran, haha. Bort från landet och snabbt in till stan, så fort det bara går! Desperat? EN ANING! Känns som att mitt liv kommer bli tusen gånger lättare när jag bor i stan, faktiskt.. Nu ska jag leta efter nya fräscha låtar med drag i, kom gärna med förslag! :D


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: ja USCH! jag hatar det. sen är måndagen den ddrygaste skoldagen ocksÅ:( well som du säger, snart sommarlov!:D fast det är mitt sista, shit jag börjar fan bli rädd:S vad ska det bli av mig? hahaha! :P<3

2010-05-02 @ 21:10:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha ja jag tror det, en makeuputbildning. m en jag velar alltid så mkt, har velat bli bartender, kock, webdesigner sen makeupartist på bara ett år. haha vad vill du bli?:)<3

2010-05-03 @ 08:00:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: karina

jätte fin blogg!

2010-05-03 @ 14:07:33
URL: http://kklaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0