Solen skiner och jag är glad!

Godmorsning korsning alla glada! Ja, ni som inte är glada kan gå och bajsa på er..

Har precis ätit frukost och ska gå ner i tvättstugan vilken sekund som helst och slänga in alla nytvättade kläder i torktumlaren och in med ett gäng nya kläder i tvättmaskinen. Sedan ska jag bädda sängen och dammsuga rummet. Känner mig duktig idag, haha. Även fast jag spillde ett stort glas med juice på vardagsrumsbordet..

Hursomhelst, jag vaknade för lite mindre än en timme sedan, så jag är utvilad och redo för en dunderbra helg! Idag ska jag hinna med en massa saker känns det som, men det ska nog gå bra..

Tooodaaay händer det här:
  • Frukost - Done
  • Tvätta massa kläder
  • Byta lakan
  • Dammsuga rummet
  • Powerwalk i det fina vädret
  • Lunch
  • Sola
  • Fixa naglarna
  • Duscha
  • Kläder & Smink
  • Middag
  • Hämta Jesper :rolleyes:
  • Myyyyyyys!

Yes, där har ni min dag. Och tvätten är jag halvt klar med, ska ner och fixa det sista nu så det hiunner torka till senare, ska ju faktiskt ha på mig några plagg som ligger där och blir rena nu.. Bahbah! :D

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: okej, vad roligt! :D önskar dig en trevlig helg. <3

2010-05-21 @ 16:47:18
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ojdå måla huset+:) jag ska festa ikväll jag;) vi ska grilla så vädret är klockrent!:)<3

2010-05-21 @ 17:01:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0