Push Push

Mooooorning sunshine! :D

Vaknade upp imorse vid 7 av att snickaren var igång och hamrade en jävla massa precis utanför mitt rum. Kul. Hela rummet skakade och det lät som att elementet skulle explodera vilken sekund som helst. Hur som helst så somnade jag runt kvart i åtta och sov i ungefär 45 minuter till. Sedan förstörde huvudvärken allt och jag var tvungen att springa upp och svälja en tablett. Nu är den onda värken borta, men den kommer säkert komma smygandes nåmer under dagen eftersom det bankar & dånar hela tiden. Illa illa illa..

Snart ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig lite smått. Älsklingen kommer ju idag, hihi! Wiiiie! :rolleyes: Mormor kommer också idag och stannar över dagen. Och farmor är här och fixar och donar. Plus snickaren Åke. Och lillebror Axel som är hemma och hälsar på över helgen. Och så resten av familjen såklart, jag, Karl, mamma & pappa. Fullt jävla hus, haha! :D Tveksamt om man vågar duscha.. Vi har två bamsestora fönster i badrummet och nu när Åke och pappa håller på och fixar på alla väggar vågar man ju knappt borsta tänderna, haha! När jag gjorde det igår morse kikade Åke fram i rutan, vinkade och ropa hej! Haha.. Nej, jag får hänga nåt gammalt lakan eller nåt över fönsterna, yesyes.

Bjussar på en lååååååt today också. Har gått och kärat ner mig i Chris Brown, igen och igen och igen...


Chris Brown - For Ur Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0