Party in the USA

Tänkte berätta vad jag har hunnit med denna äckliga måndag, men känner för att göra en lista eller två över det hela istället. Här kommer dom! :D

Monday, Bloody Monday:
  • Haft tråkigt på Coop Forum
  • Frusit röven av mig i det kalla vädret
  • Fixat pass
  • Provat en massa bikinis, köpte till slut en! Finally..
  • Pratat i telefunken med min lilla bejbi :rolleyes:
  • Träffat våran snickare som ska vara här i 1½ månad typ, han trodde att jag var pappas fru. TACK för den..
  • Ätit smaskiga pannkakor med glass! :D
  • Städat rummet från topp till tå
  • Tvättat massa kläder
  • Torktumlat all tvätt
  • Gett mamsen 4300:- (!!!!!!) Haha pengar som ska betalas in till Ninos mamma, resan till Kos! Nu är mamma skyldig mig 20:- , måste komma ihåg hahaha!
  • Druckit Peach/Mango te, mumsigt värre!
  • Tagit bort sminket
  • Tagit bort det gamla nagellacket
  • Målat på nytt nagellack. Blev lite mörkrosa den här gången..
  • Laddat iPoden och lagt in ny och fräsch musik!
  • Ställt min sparbössa i köket. Håller tummarna nu för att mina kära föräldrar ska förstå att det är dom som ska se till att den blir tyngre och tyngre nu, moahaha!

Och nu ska jag:
  • Ta ur tvätten ur torktumlaren och slänga ner den i mina byrååålåååådooorrrrr!
  • Borsta tänderna
  • Kissa
  • Av med alla kläder och på med älsklingens t-shirt
  • Skutta ner under täcket
  • Smsa med jeppeponkisen tills jag somnar

Peace out. Fred ut. Tack och hej leverpastej! Nattinatti. Sussa sött, vakna blött! GODNATT FÖRFAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0