ny ny ny

Nyduschad. Nyfönat hår. Nyinsmord kropp. Sitter på övervåningen just nu och laddar inför tjejkvällen på femman! Ett stort glas te, ett stort glas med saft och några små chokladgrejer. Det ska jag få i mig på 3 timmar. Det ska väl gå, eller? Haha :D

Sitter just nu och laddar över bilder från kameran just nu, så jag kanske bjuder på ett par styckna sen!

Tittar på "Halv åtta hos mig" på fyran just nu, tidsfördriv.. Irriterar mig på nån jävla kärring som är med, ååååh skjut henne! Eller kärring och kärring kanske man inte ska säga, hon är väl i 20-30års åldern. Men en jävla besserwisser är hon iallafall, och kan mest och ska synas mest. SHIT I BANANEN, GÅ OCH DÖÖÖÖ!

NUUUU JÄVLAR BÖRJAR MIN NIGHT PÅ FEMMAN, WOHOOOOOOOOOO! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0