Melodifestivalen suger!

Nu är jag helt klar. Nästan. Ska bara packa ner det viktigaste till helgen, sedan har jag gjort allt jag skulle göra idag. Förutom att städa rummet, men det kan jag göra en annan dag :) Sitter och tittar på melodifestivalen, eller semifinalen då men samma jävla sak. Fyfan vad pinsamt, skäms nästan över att vara människa. INTE EN ENDA BRA LÅÅÅÅT! Vad har alla dom här sjuka länderna för musiksmak egentligen? ... Skjut mig. Allvarligt, nu byter jag kanal! Ganska säker på att det kommer bli sämsta melodifestivalen på länge.

Påtal om absolut ingenting, vill ni veta något hemskt?! DET ÄR GLAPP I LADDAREN TILL MIN KÄRA DATOR!!!!!!!!!!!! Panik vafan :( Måste ha stenkoll på att den laddas hela tiden, galet irriterande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0