Love, oh love

Måndag idag. Och försov mig en hel timme. Kan det bli en bättre start på veckans värsta dag? Haha, skulle inte tro det. Stressade som in i H och smetade på sminket och slängde på mig kläderna. Springer till köket och trycker ner två mackor i rosten och springer sedan vidare till toaletten. 2 sekunder senare smetar jag på sylt på mackorna, visade sig att det var LINGONsylt och inte jordgubbssylt som jag trodde. Kul! Då var det bara att stressa ännu mera och rosta nya mackor. Svalde till slut ner dom med ett glas iste och sedan sprang jag till toan och borstade tänderna. När jag sedan är helt klar så tittar jag på klockan. Då var det 10 minuter kvar tills jag skulle gå ut till bussen. Haha, hatar att behöva stressa och sedan behöva vänta på att tiden ska gå och.. aa.. Typiskt. Aja, jag hann ju iallafall med allt. Lite hastigt och lustigt sådär.

Nu har jag ätit middag och ska väl snart försöka sno åt mig tvn från Karl som ALLTID spelar xbox på den (iallafall alltid när jag vill titta på tv, haha) Har blivit lite smått galen i låten från melodivfestivalen i lördags. Inte vinnarlåten, som iförsig också är bra, utan den där som var precis innan man fick reda på alla poäng och så. När alla dansade hejvilt överallt. Någon som fattar? Haha, jag är sämst på att förklara! Här är iallafall låååååten :D


Madcon - Glow

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: härligt, jo här är det bara bra! vad gör du?

2010-05-31 @ 20:59:10
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: tildaa'

svar: ååh det låter ju härligt.

hmm, mjaa. jag har inte planerat så värst mkt ska åka till stugan med familjen och sen bara vara med kompisar å äta glass & bada varenda dag :D

2010-05-31 @ 21:04:22
URL: http://tildacorneliasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0