Kissnödig!

Min lilla baby är påväg hit. Mitt i natten. Igen. Hihi :) Älskar min underbara mamma för att hon är så snäll och hämtar honom i Norrtälje. Ja, landet suger eftersom det går bussar TILL och FRÅN Norrtälje och Stockholm i princip hela tiden, men bor man några km utanför Norrtälje så går bussarna bara tio gånger per dag. Typ. Och sista vid typ 6-7 på kvällen. Skitroligt. Tur att man har världens bästa föräldrar! Och världens underbaraste pojkvän som orkar åka 1½ timme för att träffa mig :rolleyes: hihi.. Han är i Norrtälje om en timme typ, lääängtar!

Sitter och tittar på "Familjen är värre" på femman. Riktigt rolig film faktiskt. Just nu är det reklam. Reklam kan gå och dö. Typ nu. Men ska nog passa på att springa till toan och tömma blåsan, haha. Och kanske fixa lite dricka och något smaskigt att tugga på.. Ja, gör det nu. Bajbaj, skriver nog inte förns på söndag kanske eftersom jag ska spendera helgen med Jeppepeppeliponkisen! :D Sååååå trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0