MARSHMALLOWS

Lång dag idag. Långt inlägg. Fick vänta ca tio minuter på bussen imorse ÄVEN fast jag gick fem minuter senare än vad den skulle gå. Kul att stå och bli iskall, verkligen! Menmen, in till stan kom jag iallafall tillslut. Fick höra av en tant i danderyd när jag sprang ner till tuben att jag var jäääävligt snabb med mina fötter. Haha vafan, inte första som säger det heller. Visst att jag är snabb på att springa i trappor utan att missa ett trappsteg, men liksom.. Haha galet. Väl inne i stan träffade jag Karro, såklart. Köpte ett nagellack, såklart. Ska målas på naglarna straaaaax.. Sen blev det donken för oss, såklart. Haha alltid donken när man är med Karro, alltid! Helcrazy att man inte går upp i vikt. Solade efter donken, blev snäppet brunare på kroppen, igen. Inte för att någon kommer se det, förutom Jesper. Om ens han märker det, haha. Efter det bar det av till Fältöversten för lite shopping. Eller iallafall för Karros del, jag köpte inte ett bajs. Mina små söta inköp kom senare när vi åkte vidare in till stan. Nya underkläder blev det, efter många om och men. Sen köptes det en del ljus på Lagerhouse, 30% rea på det dessutom. Så nu är det myspys i rummet. En supersöt grej till min kära pojkvän köptes också, hihi. Kan tyvärr inte säga vad eftersom han förmodligen kommer läsa det här, haha. JUSTE, vi fikade ju också, jag & Karro. Varm choklad med MARSHMALLOWS, happy Karro? Blev ett jävla liv om hur det ordet stavades, haha. Jag trodde det var utan R och Karro trodde det var med R. Självklart skulle hon ha rätt den jäveln! Sen blev det hejdå och nu sitter jag här hemma i mitt rum och orkar inte skriva mer. Nu ska naglarna målas, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0