I'm so deep into this shit I can taste the earth

Dagens middag måste vara den grönaste middagen jag nånsin ätit. Sallad, lök, brocolli, avocado, bacon och creme fraiche med smak av getost och honung. Riktigt gott faktiskt och jag trodde det inte men jag är dessutom riktigt mätt. Mina föräldrar håller på med någon knasig diet, fått en flipp i skallen helt enkelt. Jag skulle aldrig klara av det, man får inte äta potatis!!!!! WTF? Kan inte leva utan potatis vafan! :O Menmen, det är dom som håller på, inte jag :D

Dagen på coop var seg och tråkig. Plockade frukt & grönt innan lunch och efter lunch fanns det inget att göra. Kul. När klockan slog halv fyra sprang jag därifrån. Inte för att jag skulle komma hem fortare eftersom bussen gick 16:10, men ändå. Ville bara därifrån. Mer än något annat. Träffade Denise på bussen och det var verkligen inte igår. Helgalet. Men trevligt.

Ikväll blir det bara slapp framför tvn med datan i knät. Haha nördigt värre! Mango ska slinka ner i magen också, mumsfillibabba! Och lite te. Och kanske en kexchoklad också. Hihi va mumsigt!

Kommentarer
Postat av: Denise

Det var härligt att träffa dig, även om det var typ i 10 min, haha (:

2010-03-30 @ 22:37:52

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0