SHIT I BANANEN!

Kom precis hem från Flamman och jag säger bara WOOOOOW! Vilken mat, shit i bananen liksom! Innan själv amaten kom in fick vi en liten aptitretare. Potatis och bönsoppa tror jag det var, med bröd. Supergott! Förrätten bestod av västerbottenpaj, älgkött och lingoncréme fraiche, det hela låg på en supergod salladsbädd typ. Sedan kom varmrätten in. Tjur och kokött har jag för mig att det var med potatisgratäng med karl johan svamp. MUMS! Och sen, herregud säger jag bara.. Efterrätten skrek det ju bara MAAAAALIIIIN om. Chokladkladdkaka med brownieglass. Jag skriver det igen. Choklaaaadkladdkaakaaa meeeed booooowniiieeeeglaaasssssssssss! Hihi! Det hela svaldes ner med äppelcider. Bilder blev det på allt det smarriga också, såklart! Eller nej, förrätten hann jag inte med, men tog efter, på en tom tallrik :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0