Torsdag, härliga lediga torsdag!

Guuuuuud vad skönt det var att sova ut! Fybubblan säger jag bara. Vaknade upp och såg att jag hade fått ett långt, urgulligt sms av min lilla älskling, så dagen började underbart med ett big smile och tårar som rann ner för kinden :blush:

Har precis gjort en dunderfrukost som bestod av jordgubbste, en apelsin, en banan och tre rostade mackor med marmelad på. MUMSANSFILLIBABSAN :D Så nu är jag redo att ta tag i dagen då följande SKA hända:

  • Städa rummet
  • Byta lakan
  • Dammsuga hela huset
  • Städa hela huset
  • Tvätta en massa kläder
  • Gå ut med vovven och leka
  • Äta lunch
  • Måla naglarna
  • PACKA!

Yes, packa. För ni som inte vet så drar jag och familjen till Storlien på lördag och är där en vecka och åker skidor hela dagarna långa! Wiiiie, längtar! Nej nu ska jag börja med den där ROLIGA listan! CYAA!


Kommentarer
Postat av: dansfjollan

haha gulligt att telappen ligger på apelsinen x) puss

2010-03-18 @ 11:20:27
URL: http://sinipilvi.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi jag vet :D

2010-03-18 @ 12:18:01
URL: http://flensburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0