Sunday, bloody sunday!

Ångest. Hatar söndagar. Vill inte gå och lägga mig. Vill inte vakna upp och inse att det är måndag. Vill inte gå upp helt sjukt för tidigt. Vill inte till coop för att praktisera. Vill inte vill inte vill inte! :( Det borde vara så att man åtminstone inte behöver jobba från 9 till 16, utan att man istället bara behövde vara där mellan typ 11 och 14. Yep, det tycker jag låter mycket bättre! Är jag lat eller vad, haha! Men vafan, det får man och framförallt SKA man vara, enligt mig. Yesyes. :D Men när jag blir stor ska jag bli rik och vara oberoende av pengar och kanske inte ens jobba. Iallafall inte från morgon till kväll. FYSATAN VAD SKÖNT! Men just nu, så hatar jag söndagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0