Sötaste Baloo!

Haha min hund är så söt! Jag delade upp kanterna på pizzan och la dom i hans matskål som är i köket. Och just nu går han till matskålen för att hämta en pizzakantbit, sen till sin plats i matrummet för att lägga sig där och äta upp den, sen när den är uppäten går han tillbaka till matskålen för att hämta en ny bit och köra samma runda till sin plats igen. Nu har han hållt på sådär i typ 10 minuter, haha han är ju bara för söt! :D Får ta och gå ut med honom och leka lite snart, när han har ätit upp sina små pizzakanter. Yesyes, då blir han glad!


Kommentarer
Postat av: dansfjollan

haha så gör min lilla hund också x) hon tar en bit o så sätter hon sig en bit ifrån o går fram o tbax ^^ fattar inte grejen men de e kul :)

2010-03-18 @ 17:02:59
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0