One of those days

Nu har jag precis fixat mig för sängen. Skön-t att ha det gjort. Sminket är borta och stora mys t-shirten är på. Kudden bakom ryggen och täcket på kroppen. Datorn i knät och musik i öronen. Sms med älsklingen i handen och levande lus i bakgrunden. Kan det bli mycket bättre? Haha. Jo, är faktiskt lite halvdeppig. Eller inte deppig. Har ångest. Vill verkligen inte till Coop imorgon. Känns så galet onödigt. Iallafall att vara kvar efter lunch eftersom det inte finns ett bajs att göra då. Menmen... Jag ska inte förstöra det här inlägget genom att göra det flera hundra miljoner rader långt så jag ska avsluta det nu. Ska fixa till kudden, gosa till det så täcket är helt perfekt, stänga av datorn och musiken, släcka ljusen, fortsätta smsa med min underbara älskling och krama om min stora kudde och till slut nångång så ska jag slumra in och sussa&drömma sött!


Titta, min söta pojkvän kan rita, till och med på datorn. Det vill jag också kunna..


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Haha, ja det kan man tycka men jag har varit med honom nästan varje dag i ett år så vi sitter vid varsin dator ibland :) det är inget jag tycker är fel

2010-03-30 @ 11:31:12
URL: http://idaveintie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0