Nedräkningen har börjat..

Nu har jag äntligen packat! Gick riktigt fort faktiskt, konstigt nog. Bestämde mig snabbt vad som skulle med, fysatan va skönt! Haha första gången jag har packat för en hel vecka på mindre än 10 minuter. Rekord fan, jag borde få ett pris! :D

När klockan slår 3 inatt rullar bilen iväg uppåt i landet och stannar först i Hede för att käka frulle hos lillebrorsan, sedan drar vi med oss honom i bilen och fortsätter upp förbi Åre och vidare till STORLIEN! Och där stannar vi i en vecka och åker skidor och bara bara bara tar det lugnt. Sedan när vi åker hem igen, nästa lördag, så hoppas vi på att komma hem till ett snöfritt Uppland. Yes, man lär ju vara lagom trött på snön då. Vilket man iförsig redan är, men man lär ju blir G A L E T trött på den efter en hel vecka långt uppe i långa landet falukorv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0