Mössantröttis

Snart är det dags. Om dryga 40 minuter, då smäller det. Nu tänker ni väl "vadååå, vad tusan snackar hon om?".. Hallåååå, det är ju onsdag och dessutom onsdag KVÄLL! Dvs greys för fulla muggar. Iallafall om man heter Malin Flensburg :D Men just nu känner jag bara för att gå och lägga mig. Är så sjukt jävla galet trött så det finns inte. Som grädden på moset har jag ont i huvudet också. Kul jul. Ipren och sånt där verkar inte fungera heller så det gör ju det hela bara ännu roligare... inte.

Tummen som jag skar sönder för nån vecka sen eller två kliar som in i satan. Visst, det betyder ju att det läker vilket är bra. Jag vill bara klia tillbaka men då kommer jag klia sönder det hela och så blir det bajs. Nu behöver jag inget plåster längre heller. Haha har ju haft det sen jag gjorde illa mig och nu har mitt nagellack blivit cp. Eftersom jag inte har haft plåster som har täckt hela nageln så har nagellacket blivit i olika färger. Mycket ljusare där plåstret har varit. Ganska fult, så imorgon ska det bort och på med nytt gulligt ljusrosa lack! DET KLIAR!

Såg nyss att jag missade en tröja i inlägget "Vååårkänslor" där jag visade en söt liten bild på allt det nyinköpta. The missing tröja is på the picture nedan. Supermysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0