Love Is On Fire

Bidde inge Baloo & Mowgli för moi. Har iallafall inte hunnit med det än på den här seeega torsdagen. Slocknade vid elva och sov till två ungefär, superskönt. Hann äta lite yoghurt och kika lite snabbt på datan innan jag tänkte "nu kommer säkert Jesper ringa mig". Och vips som det var så plingade mobilen, ganska sjukt :D Så nu har jag iallafall hunnit prata lite med honom idagen också, underbart! Nu blir det väl till att hitta något tråkigt & beroendeframkallande spel och geeka det samtidigt som man dunkar bra skit i öronen. Yes, så får det bli! Djungelboken sparar jag till imorgon då jag absolut inte kommer ha ett skit att göra.. Geeee miiiiig löööördaaaaag!


ItaloBrothers - Love Is On Fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0