Livet är för värdefullt för att tas på allvar

Är på mycket bättre humör nu, det är ju trots allt fredag imorgon. Då får jag äntligen träffa älsklingen, wiie! Men innan ska jag gå en lektion i skolan, sola, träffa Daniela OCH SEN får jag träffa Jesper :rolleyes: Sen bär det av till Kroon för att fira hans 18årsdag och sedan vidare hem till älsklingen. Usch, dödade nyss en fet spindel som sprang över golvet i mitt rum. Bläh, nu blir det säkert skitväder imorgon BARA DÄRFÖR! :O Haha, iallafall.. På lördag åker vi hem till mig, jag och Jesper. Och sen på söndag åker han tidigt från mig för att kika på AAAAIIIIIKKKK när dom krossar Mjällby, typ.

Nu ska jag stänga av den här maskinen, släcka alla lampor, skutta ner under täcket, smsa med älsklingen och sedan somna fort så det snabbt blir imorgon, wohooo! Ha en toppenhelg allihopa, FRED UT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0