Lev varje dag som om det vore den sista

Den här dagen kommer bli luuuugn.. Massa segande i soffan framför tvn men antingen frukt, fika eller godis i munnen. Haha! Men först måste jag städa mitt rum. Verkligen MÅSTE! Så det ska göras typ nu. Har hunnit hämta ved och äta lunch som bestod av rostbiff och potatissallad, så det "viktigaste" är liksom klart. Bara städningen kvar nu, som sagt. Börjar känna mig bättre nu också, bara näsan som fortfarande bråkar lite med mig. Men vad är det om inte normalt när det är sånt här väder ute? Bara att bita ihop, le och se positivt på saken! Yes, måste tänka positivt, göra det man känner för och vill för man lever ju trots allt bara en gång. Varför slösa bort livet på att vara negativ och feg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0