Let no one stop you from doing what you love!

Seeeeeeeeeeg. Vill bara sova. Höll på att försova mig i morse vilket hade varit riktigt skönt, men papsen kom och väckte mig. Fleeera gånger, haha. Nu har man ju liksom vant sig med att INTE gå upp tidigt som tusan på morgonen och så helt plötsligt så ska man göra det igen. Helt hysteriskt! Man borde börja lite senare än vanligt den första veckan eller nåt efter ett lov, så man vänjer sig att gå upp liiiite tidigare iallafall. Vill bara ha fredag nu. Är iförsig ledig imorgon vilket är skönt, men sitter barnvakt på kvällen vilket det är tummen ner för som det känns just nu. Visst, en till femhundralapp i plånboken slinker ner, men det är sååå sjuuuuuk seeeegt. Sovmorgon och bara en lektion på torsdag, också skönt. MEN, på fredag då jävlar. Då är det en lektion som gäller, direkt på morgonen. 8.30-10.30. BAJS. Men den lektionen är chill, turism. Blir väl bara till att sitta framför datan och "jobba" med uppgiften som ska vara klar om en evighet, haha!

Usch, har av någon anledning ingen lust till att blogga just nu. Är död hela tiden, inte fullt frisk än. Aaajaaa, jag skriver ju iallafall nu, hihi. Och nu är det dags för mango och te, MUMSFILLIBABBA! Sen är det ju tvtittande hela kvällen. Start om 20 minuter med Dating In The Dark. Efter det favoriten Desperate Housewives och därpå Cougar Town, SÅ JÄÄÄVLA BÄST! Såg nu att det är Chrisitine efter Cougar Town, också skooooj. Eller SKÖJ som min minsta lillebror säger, tönt. Missar tyvärr Greys imorgon, buhu. Blir reprisen på söndag för mig istället tacka vet jag repriser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0