IT'S FRIIIDAAAAY!

Sitter i skolan. Fett onödigt. Har turism och Karro är inte här, buhu :( Har en uppgift som ska göras och vara klar om typ flera veckor, kan inte koncentrera mig och få saker gjorda. Så jävla sämst. Vill att tiden ska spolas fram en timme för dåååå slutar jag. Då blir det tuben till Karlaplan för lite sooolning så kroppen blir ännu ett snäpp brunare, wiie. Efter det bär det av till gamla plugget i Stadshagen för att träffa Daaannniiiela. Det var tamigtusan inte igår. Evighet sedan man träffa den pricken, så det ska bli skoj! Riktigt skoj! :D Mamma mia, nu kommer läraren och kollar till mig, back to work! Dvs facebookfacebookfacebook och sms, hihi!

KRYA PÅ DIG KARRO! ♥

Kommentarer
Postat av: Karro

haha tack gumman :) jag ska se till att vara frisk nästa vecka :D puss

2010-03-12 @ 11:45:36
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0