Hufvudstadischen

Slapp huvudvärken imorse, yaaay! Näsan är fortfarande dum mot mig, men jag överlever. Har haft lock för vänstra örat konstant sen igår kväll. Superduperjobbigt när jag lyssnar på musik med lurar, hör ju mycket bättre på högre nu. Jävla förkylning!

Aaaaajaaa, idagen ska jag till stora staden Stockholm. Ska luncha med Karro och sola lite, måste kolla på lite saker i affääääärer också så om det hinns med så blir det även en runda på stan. Kanske kan hämta min kära borste hos mormor också.. Får se, eller så köper jag helt enkelt en ny. Är ju faktiskt på tiden, nästan. Bussen går från mig om 20 minuter. Vet inte om jag ska gå ut fem minuter innan eller fem minuter efter. Eller kanske när bussen ska gå? Den kommer ju vara försenad MINST 10 minuter, det har den varit hela vintern och att stå ute i det här vädret när jag dessutom är förkyld är ju inget som lockar precis. Aja, får seeee. Nu ska iallafall gaddarna borstas. Tjingtjong, som mamma brukar säga..

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Så fin header :) Och kul att du är med! Lägg gärna till min blogg på bloglovin!

2010-03-04 @ 11:50:13
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0