Har du sett Gabriel Erlandsson, 13?

Gud vad hemskt. Stackars liten. Fick nyss en länk skickad till mig om en 13åring som är borta. Föräldrarna hörde av honom senast igår eftermiddag då han gick hemmifrån och skulle till Slussen. Sen dess har man inte hört ett pip från honom. Man kan ju hoppas att det inte har hänt något allvarligt, håller tummarna stenhårt. Usch, gillar verkligen inte när barn försvinner. Jag menar, tänk om det vore någon du själv känner. Ett syskon, en släkting, en vän. Fyfan.

Länk till artikeln: Har du sett Gabriel Erlandsson, 13?


Kommentarer
Postat av: Leah - Allt om sex och lite mer!

Kul att du känner igen dig! Jag skrev texten utav min erfarenhet xD

2010-03-04 @ 03:36:59
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0