Happyface på Luttan!

Har jag inte världens underbaraste pojkvän eller vad? Den lilla galningen är påväg hit, hem till mig nu. Ända från fruängen. Hit, till norrtälje. Lite sådär halvt wild n crazy. Han åkte hem från mig tidigare idag efter att ha varit här sen i fredags. Nu är han påväg tillbaka, hihi. Jamenar, att åka hit och bara stanna några timmar sådär över en dag liksom bara sådär gör man inte, tar ju faktiskt gaaaanska lång tid. Men min kära pojkvän, den sötnosen har något extra. Nu är jag så glad så jag egentligen inte har full koll på vad jag skriver. Flummigt inlägg, haha! Hur som helst så sitter han på tuben nu, bussen går 01.10 från stan så då lär han vara framme i norrtälje vid 2. Och min kära mamma, som vi såklart inte får glömma! Hon är verkligen världens bästa som "offrar" sin sömn för att åka upp och hämta honom. Jag följer ju såklart med också, sååååklart. Ja, "åker upp och hämtar honom", jag bor ju faktiskt inte iiii norrtälje utan lite utanför. Och hit slutar bussarna gå föööör tidigt. Men till och från norrtälje går dom. Så för att min lilla Jesper ska slippa gå några km från norrtälje för att komma hit så åker vi ju SJÄLKLART upp och hämtar honom, haha! Nen nu kan jag inte sitta kvar är längre, huahua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0