GREEEEEEYS FÖFAN!

Om en halvtimme börjar det. Det vi alla har väntat på i en evighet nu. Eller iallafall jag, haha! Har seriöst väntat som en dåre. Jag pratar såklart om Greys Anatomy som har säsongspremiär ikväll. Men vad ska fixas tills dess då? Locket för öronen SKA bort, vare sig det vill eller inte. Jag vill ju gärna höra vad dom säger på tvn. En stor kopp te ska också fixas. Sen vet jag inte om jag är så speciellt sugen på något onyttigt till. Bulle? Muffins? Kaka? Får se vad det blir. Kommer säkert sluta att jag sitter med en banan i handen. Haha tänkte skriva munnen men det hade ju kunnat bli lite fel. Misstolkarn nummer ett..

Morgondagen är planerad. Stan med Karro för lunch och solning. En runda på stan också, såklart. Känner ett litet behov av att köpa något. Kanske ska spendera lite money..

Fredagen är också planerad. Då ska jag äntligen få träffa min lilla älskling igen! Saknar honom som en tok, även fast vi senast sågs i typ.. söndags? Och även fast vi pratar nästan 24/7 med varandra. Lite smått beroende av honom, hihi. Då blir det bio, bara han&jag. Myspys. Första gången vi går på bio ensamma.. Faktiskt. Sen bär det av hem hit för ännu mera myspys. Längtar.

Nej nu måste jag fixa inför greeeeeys. BAJBAJ HALLONPAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0