Fjällen fjällen fjällen..

Mig blir ni inte av med bara för att jag åker 70 mil hemifrån, nejnej. Både datan och mobilen är med, såklart. Och tro det eller ej, det finns faktiskt mottagning här, WOHOO! :D

Men nu är vi äntligen framme! Med all packning inne i huset och allt. Done! Vädret är väl sådär, pyttelite snöblandat regn faller ner från himlen. Galet surt eftersom jag har hört att det är sol nere i Stockholm. Menmen, får hålla tummarna på att vädret blir på topp imorgon och några dagar framöver då man ska stå på skidorna i backarna hela dagarna. Är sjukt trött. Sov en timme innan vi åkte i natt, sen var jag hur pigg som helst så min lilla idé om att jag skulle vara trött och sova hela vägen sprack ju på en gång. Somnade några få gånger men vaknade lika snabbt igen. Jag hatar mig själv för att jag inte kan sova i bilar, bussar, plan, tåg och sånt där. Visst, jag har väl kunnat göra det när jag var liten och sådär, men inte nu. Den ENDA gången det har hänt är när vi åkte upp hit förra året, då somnade jag i Jespers knä i bilen. Ååh vad jag saknar honom :( Just nu har han alkohol i kroppen och är väl förmodligen på råsunda, AIK - BP idag ju. Viktiga grejer, haha :D


Älsklingen goes full like a kastrull
i miss u ♥

Kommentarer
Postat av: Lexie

kul med fjällen :)

2010-03-20 @ 16:50:03
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0