b-b-baby

Söndag kväll. Varför finns dom? Bara massa ångest och skit. Uschusch. MEEEEEENMEEEEEEEN, helgen har iallafall varit helt superduperunderbar! Den spenderades tillsammans med min lilla älskling och eftersom vi inte hade träffats på 2 veckor så blev det ju såklart en massa pussar, kramar och gosegosmyspys, hihi :) Underbart att vakna bredvid honom imorse. Ååh vad jag vill göra det varje morgon :( Bläh, jag saknar honom som en gris! Kan man säga så, "..som en gris" ? Haha äsch, det lät bra i mina öron!

Imorgon förstörs dagen tack vare coop. Yes, tisdagen också. WOHOOO..... not. Får se till att ha något att göra HELA tiden, annars går tiden så förjävla långsamt. Kl 9 - 15.30 är inte min grej liksom. Och hur ska det gå imorgon nu när man dessutom har ställt fram klockan en timme? Herregud säger jag bara. MEN!!!!!!!!! Haha, många utropstecken :D På onsdag iallafall har jag bara en lektion, efter lunch, slapp/flumlektion på två timmar. Efter det börjar mitt lov. Fysatan vad härligt! Påtal om härligt ska jag ta och fixelifixa lite mango nu, mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0