146% träningsvärk

Blev inga bilder igår som ni kanske märkte. Orkade verkligen inte, datan är så otroligt seg och jag hade helt enkelt ingen lust att sitta och bli irriterad pga det. Slänger upp bilderna sen när jag kommer hem istället, så ni får ha lite tålamod :) Har varit galet trött idag så det blev bara skidåkning fram till lunch. Sen sov jag ett tag, mössantrött, och efter det blev det en promenix med mamsen och farmor. Lite skönt att vara ute och göra något annat än att åka skidor. Det är ju trots allt det jag ska göra hela dagarna i 3-4 dagar framöver. Haha och jag har träningsvärk i hela kroppen sen igår, kan knappt gå. Men det gillar vi! :D

Nej nu är jag för seg för att sitta här, och för hungrig också för den delen! Imorgon ska vi ut och äta på Flamman, mumsfillibabsan. Men ikväll blir det väl bara något enkelt som mackisar och falukorv skulle jag tro, boooooring..


Orkade fixa en bild. Jag & Karl i liften igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0