Vad gör vi? Nu kör vi!

Sitter uppe. I vardagsrummet. Och tittar på tv. Sex and the city. Börjar bli lite seg, men inte trött. Somnade vid fyra igår och vaknade vid ett idag. En härlig början på att vända på dygnet helt och hållet, haha! Ska upp tidigt imorgon så måste fan gå och lägga mig snart. Ska försöka orka duscha en snabbis först, men sedan blir det sängen. Tror jag. Måste gå upp absolut senast 8.30 typ och känner inte alls för att vakna upp och vara hur trött som helst. Inte heller att försova mig och behöva stressa iväg. Nej, fan. Nu pratade magen också.

Det här får bli planen: Ut till köket. Äta banan. Vidare till badrummet. Snabbdusch. Tandborstning. Ner till källaren. Krypa ner under täcket. Sätta på alarm. Somna. Vad gör vi? Nu kör vi! :D


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har du haft en bra dag?

2010-07-01 @ 18:14:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0