Nattuggla

Underbar helg och midsommar med älsklingen! God mat och dricka, härligt sällskap, fint väder, massa skratt, bad i både pool och jacuzzi, frågesport, fotboll och massa mys och pussar också såklart! Haha grym sammanfattning av det hela på två små meningar, det får räcka! :D

Imorgon ska jag in till stan och träffa Karro för att shoppa lite, flumma runt och kanske ta en bit att äta. Sedan bär det av till landet. Yes, vi ska hem till mig! Då ska förhoppningsvis håret färgas, surprise surprise (om jag inte ångrar mig) och Karro ska stanna kvar till onsdag. Skojsigt värre! :D

Sedan på torsdag ska jag träffa Hanna och snacka gamla minnen över en fika. Haha vad vuxet det lät, men det ska bli riktigt trevligt faktiskt! Inte så länge sedan vi träffades, men galet länge sedan vi träffades och pratade på riktigt. Inte bara ett hej på bussen liksom.

Och sedan i helgen ska jag väl träffa Jesper tror jag. Han jobbar nu i två veckor och av någon anledning saknar jag honom mer nu än vanligt. Men det är väl för att vi inte kan snacka lite mycket om dagarna eftersom han jobbar. Haha han har bara jobbat en dag, fan va mesig jag är!

Ja, där har ni min vecka iallafall. Och som grädden på moset så ska ju vädret vara sjukt bra! Kan det bli mycket bättre? Don't think so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0