Skaka Rumpa

Det är något fel på min mobil. Eller så är det något allvarligt fel på mig. Mitt alarm har inte gått igång två gånger den här veckan. Tror jag, det kan ju vara så att jag har vaknat av det och stängt av det hel enkelt. Men det borde jag ju ha kommit ihåg, vilket jag inte gör. Och det värsta med att alarmet inte har gått igång är att jag då istället har vaknat 15-20 minuter innan jag ska dra hemifrån. INTE ROLIGT! Så jävla sämst. Men nu är det slut med alarm, för jaaaag haaaar sommarlooooov! Skulle man kunna säga iallafall, för på måndag ska vi ha någon "utflykt" med skolan och sedan på tisdag slutar vi. Så jävla skönt! Och vädret är ju grymt!

Så nu under mina första "lovdagar" ska jag ta det lugnt, sola, tvätta, städa och sedan på fredag blir det grönan med Karro. Första gången jag var där var i slutet av nian med klassen, och då var jag bara där i typ 2 timmar och det sög bajs. Det var också den senaste gången jag var där, dvs jag har bara varit där en gång, för över 2 år sedan också dessuom! Har blivit helt galen nu senaste veckan då ALLA drar dit, och jag & Karro har snackat massa om att dra dit och nuuuuu bliiiir deeeeet aaaav! Wohoo, känner mig som ett barn, hihi! :D


Sean Banan - Skaka Rumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0