Just nu vill jag..

  • .. gå och lägga mig.
  • .. ha en dator som fungerar.
  • .. inte bo på landet.
  • .. flytta hemifrån.
  • .. gosa med Jesper.
  • .. se en mysig film.
  • .. proppa i mig massa smått & gott.
  • .. dricka.
  • .. vara social och umgås.
  • .. ÅKA UTOMLANDS!


Ja alltså, jag skulle kunna sitta uppe hela natten och göra listen över en mil lång, men det låter ju lite onödigt så jag slutar här. Jag är trött som en åsna och längtar efter sängen. Men hur mysigt är det att sova ensam varje natt? Nej, juste. Så jag saknar såklart min lilla Jesper. Men när jag får träffa honom har jag ingen aning om, hoppas på väldigt snart. Sedan har min dator gått och bajsat på sig. Japp, den vill inte som jag vill och nu får jag inte ens igång den heller så nu får jag leva lite halvt på alla andras datorer. Men ska få en ny så jag är glad :) När det blir jag vet jag inte heller och jag hoppas såklart på att det blir väldigt snart när det gäller det med. Att bo på landet är ju sådär när man är 18. Och det skulle absolut inte skada med en egen lägenhet, verkligen inte! En filmkväll måste jag ha snart, med mig själv eller några andra, spelar ingen roll! Men av ska det bli iallafall, filmmarathon med tjejfilmer att böla till är en favorit, fråga mig inte varför. Och åka utomlands ska jag. Hela två gånger den här sommaren! Tre veckor sammanlagt, wohoo! Den 21 juli bär det först av till Kos i Grekland med älsklingen och massa andra filurer. Kommer bli en gaaaalen vecka! Sedan bär det av för andra gången den 14 augusti till Kemer i Turkiet med familjen och älsklingen i två veckor. Hur mysigt kommer inte det bli? Supermysigt! Längtar som en galning. Sedan v. 28 drar vi ner till Falkenberg på västkusten och spenderar några dagar där och den här sommaren ser jag faktiskt framemot det. Bara hoppas på att vi har tur med vädret. Lalalaaaa lång text igen. Förlåt. Min sommar kommer iallafall bli grym, ja förutom att jag måste plugga lite också men det får jag snart ta tag i så det är över. Tack & hej, leverpastej! :D

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

låter som du kommer få en bra sommar tjejen :D vaa kul!

2010-06-18 @ 07:40:00
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: taaaaaaaaaack sötnos :D

jag mår toppen :D Du?! :D <333

2010-06-18 @ 10:06:07
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:visst är det skönt! ja , här är allt toppen! hur är det själv?:)

2010-06-18 @ 13:19:49
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

mycket på den listan som jag också skulle vilja ;o

2010-06-18 @ 14:14:53
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Häärligt sötis! :D

vad gör du?! :D <333

2010-06-18 @ 21:07:03
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tex. ha en dator som fungerar, flytta hemifrån, se en mysig film, vara social och umgås, åka utomlands :)

2010-06-19 @ 11:47:29
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0