Vart tog solen vägen?

Man kanske ska passa på att uppdatera bloggen lite, nu när jag inte har något att göra. Hade en underbar helg med älsklingen i superfint väder! Var dock inte lika underbart när han åkte hem igår kväll.. Menmen, det blev en mysig "familjekväll" då istället med härlig musik, kubb och sedan mys ute på altanen ända tills solen gick ner.

Idag hade jag hoppats på att vädret skulle vara lika bra som i helgen, men det är det ju inte direkt. Visst, det är ju varmt och så, men istället för en blå himmel utan moln så är det vitt överallt! Hoppas på att vädret bli bättre till imorgon så man kan få sola lite. Vill ju inte vara blekast på stranden när man ska utomlands. Bara två veckor kvar tills första resan blir av till grekland, galet vad tiden går fort! Och nu på söndag ska vi ner till falkenberg på västkusten och vara där i några dagar, är det inte strandväder då kommer jag flippa ur! För brun ska jag bli, eller.. Brunare! :D Men efter två veckor i turkiet sedan i augusti så behöver jag nog inte oroa mig över att vara blek, hihi! Nej, nu ska jag ut och dansa soldansen, haha.


Min underbart söta vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0