Längtaaaar!

Nu är det reklam. Kollar på CSI NY. Ska nog gå och lägga mig efter det, kanske. Om jag är tillräckligt trött då, haha. Kikar på lite kläder på nätet right now också. Ska till stan med Karro på onsdag och fynda lite, haha. Har ju inte så mycket pengar jag kan bränna, men för det lilla jag har som jag kan spendera har jag tänkt köpa en klänning för. Känner inte för att gå runt i shorts eller så hela tiden när jag är utomlands, så en klänning skulle inte sitta helt fel. Påtal om utomlands så är det inte långt kvar nu. 2 och 5 veckor typ. Längtar mest till Turkiet faktiskt, om jag ska vara ärlig. Det är dessutom två hela veckor.. Alltsååå ååååh! Som jag sa till Karro för en stund sedan, jag vill bara gå och lägga mig och inte vakna upp förns jag ska åka iväg till alla ställen. Alla dagar därimellan som jag inte kommer ha något att göra på vill jag bara hoppa över.

Men den här veckan kommer förhoppningsvis gå fort, och sedan kommer allt rulla på.. tror jag. Slänger upp en gammal favoritgrej - en lista! :D Över resten av sommaren får det bli, så jag får lite koll på vad som ska göras!

Resten av sommaren:

  • 6 Juli - Tandläkaren 14:00, plugga
  • 7 Juli - Stan med Karro
  • 8 Juli - PLUGGA, allt ska vara klart!
  • 11 Juli - Åka ner till Falkenberg i några dagar.
  • 21 Juli - KOS!  1 vecka
  • Nångång mellan 29 till 5 Juli - Träffa Linn!
  • 3 Juli - Tandläkaren 08.35 (!)
  • 14 Augusti - TURKIET!  2 veckor
  • 30 Aug - Back to school

Ja, det är väl det, än så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0