Jag hatar tandläkaren!

Jag har aldrig haft något emot tandläkaren. Förns idag. Fy, nu vill jag inte tillbaka! Var där och skulle ta bort tandsten, usch. Gjorde ont som in i helvete, och blödde som satan gjorde det också! Det värsta var att det fanns en liten spegel som jag kunde se allt som pågick i min stackars lilla mun. Gjorde ju det hela ännu värre! Var nära på att börja böla några gånger, haha, så ont gjorde det! Nej, så nu måste jag vara JÄTTENOGA med tandborstningen plus tandtråd flera gånger per dag typ. För sista augusti ska jag tillbaka och visa att jag har varit duktig. Kul. Haha, pinsamt om det har blivit värre.. Och i början av augusti ska jag dit för att laga hål också. Fy säger jag bara! Men nej, nu jävlar ska jag få fina tänder! Bättre sent än aldrig.

http://cherlindrea.se/wp-content/uploads/tand2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0