WHOOA, I FEEL GOOD!


Underbart underbar helg med min lilla älskling! Massa myyys, brottning i snön, skratt&fnatt och såklart pusskalas. Galet glad att jag har hittat honom, eller han mig, eller hur det nu var, haha! Kul att varken han eller jag har koll på när vi blev tillsammans också, haha. Men det är ju inte världens viktigaste grej. Jag älskar honom och han gör mig till världens lyckligaste tjej, punkt slut!

Leeeeeeedig imorgon. Igen. Bara skola på onsdag och fredag den här veckan OCKSÅ. Blir säkert så nästa vecka också, skulle inte förvåna mig.. Tråkigt men ändå ganska skönt, kommer vara heeeeelt utvilad veckan både jag och älsklingen fyller 18! Påtal om det så är hans present äntligen klar, så skööönt att ha det gjort! Annars är jag alltid den som ska göra saker i sista sekunden och får panik och hela den biten.. Jobbigt, jobbigt. Aja, hoppas han blir glad bara. Annars får han smisk, haha!

Imorgon ska jag åka in till staden-som-bara-är-mysig-och-okej-på-sommaren och fixa legg. Haha jag vet, galet sent ute men vafan bättre sent än aldrig! Har liksom inte haft tid, inte varit i behov av att ha ett heller. Eller jo, vid några tillfällen såklart men det har varit sällan. Men nu blir det av. Skulle gjort det för ett halvår sedan. Stod med personbevis och foto i handen på Handelsbanken. Men då strulade det och allt var knas där så då var det bara att vända på klacken och lägga det där bakom sig, eller vad man ska säga. Nu kom jag ju på att det är gratis INNAN man är 18, dvs jag har ca 1½ vecka på mig. Haha så imorgon då jävlar. Fyfan. Jag och mamma har letat igenom hela tjocka huset efter fotot som jag tog då. Tog väl ett ganska bra tag men till slut så hade jag det i handen. Fyfan va fult! HAHA! Såg iförsig annorlunda ut då med svart hår och allt, men det får fanimig bli det kortet. VILL INTE ta ett nytt.

KIIIIIIISSSSSNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖDIIIIIG !



Lil Wayne - Hot Revolver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0