Where there is love there is life. Without love there is no life.


Var några dagar sedan jag skrev. Blir så när det är helg - noll lust, ork eller vilja att skriva. Men nu är helgen över och en ny vecka är påbörjad. En vecka närmare våren. En vecka närmare studenten. En vecka närmare döden. Haha! Helgen har varit underbar, var hos älsklingen hela tiden. Han fyllde ju år i fredags, dagen efter mig (PLUUUUUTTT) , så hans släkt kom och satte liv i luckan. Kul att få träffa dom och vi hade det galet roligt! Roligare än min släkt.. Men det är väl som man säger, släkten är värst. När vi "firade" mig blev det ju kärringfika liksom, höll ju på att somna. AAAAANYWAY. I lördags sov vi iprincip bort hela dagen, var helt sega, iallafall jag haha. Sen på kvällen då iallafall så åt vi ute med älsklingens föräldrar på en finfin resturang. Mysigt och smaskens! Sen var det ju alla hjärtans dag igår. "Firades" väl inte precis, men vem gör det? Blev ju såklart mys med jesper fram till fyra nångång, sen kom mamsen&papsen och fiskade upp mig, slapp åka kommunalt hem, ganska skönt. Nu orkar jag fan inte skriva nåmer, pallar inte. Är för trött. Seg. Har gått och jäspat hela jävla dagen. Ursäkta mitt språk, brukar faktiskt inte svära. FAKTISKT. Nu ska jag ta och mixa ihop lite fruktsallad och slänga mig ner i soffan under en gosig filt, glutta på nån film och bomba jesper med sms, hihi.



VILL HA MITT HELVETES JÄVLA SKIT LEGG NUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: dansfjollan

ja vill också ha fruktsallad :/ <3

2010-02-15 @ 21:15:52
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0