Vad skulle vi egentligen göra utan SL?

Fytusan vad man är beroende av SL. Såfort något inte funkar som det ska blir folk helt galna. Och nu när det detssutom är värre än någonsin.. Folk går förmodligen in i väggen där hemma i stugorna! Krismöte på SL idag inför morgondagen, bara det är ju galet. Att vädret, som iförsig är själva orsaken, är som det är gör det ju inte ett dugg bättre - för vem fan blir på bra humör av en snöstorm? Jag slår vad om att minst 75% av Sveriges befolkning har gått in i någon slags depression nu. Jag är en av dom. Vill ha sommar mer än någonsin nu alltså, har nog aldrig längtat så mycket efter sol och värme som jag gör nu. Nej, vi får väl se om man är helt och hållet insnöad imorgon bitti eller om man klarar av att gå några steg utanför dörren..


Shaggy & Friends - Save A Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0