liiiiiite liiiiiite tiiiiiiill


Är sjukt trött idag OCKSÅ! Vad är det här, Coop dödar mig. Kom hem runt halv fem och kände att jag bara ville gå och lägga mig. Ångrar mig nu att jag inte gjorde det. Är ju ledig både imorgon och på torsdag så behöver ju iförsig inte oroa mig över att jag kommer vara helt död imorgon också. Men ändå, älskar att sova. Eller älskar mer att ligga i sängen, somna och vakna upp UTAN att vara tvungen att gå upp en viss tid. Älskar ju såklart mest att vakna upp bredvid älsklingen, men det gör man ju inte varje dag. Tyvärr. Sån tur har jag inte, än.

Har gått och blivit skyldig mr. gratäng en plusmeny på donken. Bara så ni vet. OCH påtal om det så har jag nästan, bara nästan, gått och blivit lite, bara lite, beroende av Chicken McNuggets. Enkelt och hur gott som helst, kan det bli bättre? OCH mina ögonlock är dom tyngsta som finns just nu, blir nog ett tidigt kryp ner under täcket ändå. Skönt att gå och lägga sig när man är galet trött. Faktiskt. MEN håller mig nog vaken liiiiite liiiiiite tiiiiill ändå. Bara för att.

Fred ut.


Kommentarer
Postat av: dansfjollan

Chicken McNuggets <44

2010-02-11 @ 17:48:49
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0