Happyface på Luttan!

JAAAA! ÄNTLIIIIIGEN! Den andra mars börjar desperate husewives igen, WOHOO! Då lär ju ugly betty och greys anatomy också börja! SÅ JÄÄÄÄVLA BRAAAA! Som jag har väntat, har ju hållt på att bli galen. Men nu jävlar, wheeeeey!

Jag är ledig idag. Behövdes verkligen! Gick runt hela dagen igår och kände mig hänging, trodde jag hade feber, hade ont i huvudet och som grädden på moset så hade jag sjukt ont i nacken/ryggen vilket jag iförsig fortfarande har. Vill döda ryggen, fyfan. Jävla problem hela tiden bara. MÅSTE gå till en kiropraktor eller vad tusan det heter. Eller tvinga killen massera mig i helgen, moahaha. Nejdå, nu ska jag städa lite. Håller på att tvätta också så känner mig fetaduktig just nu. BAHBAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0