Mössantrött

Trött. Seg. Död. Sov mitt på dagen mellan ungefär elva och fyra. Vaknade väl 2-3 gånger av sms, men annars sov jag hela tiden. Det är ju sjukt. Har ALDRIG nånsin hänt förut att jag har kunnat sova mitt på ljusa dagen. Är det något fel på mig? 18årskrisen som smyger sig på? Börjar jag bli gammal och beroende av flera tupplurar per dag? Fyfan. Ja ryggen börjar ju iallafall säga ifrån så gammal börjar jag nog trots allt bli. Bläh. Eller bläh och bläh, det är väl skönt. Men skulle vilja klicka på paus när man har kommit igång med livet liksom, med jobb och egen lägenhet och allt det där. Eller egen lägehet blir det ju inte. Egen lägenhet tillsammans med älsklingen, wiie! I Solna, såklart. Vart annars? Haha. Har man en superdupermegaaikare till pojkvän så finns det inget annat alternativ. Innan veckan är slut så står jag faktiskt i två köer till hyreslägenheter eller vad det heter. I Solna. Wohooooooo, vill spola fram 1½ ååååååår... Går nog och lägger mig igen, tiden går ju råfort när man sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0