MALIN ♥ POTATIS

Upptäckte nyss att jag har hål i strumpan, på stortån. Haha verkar som att jag har det hela tiden nuförtiden, hade en strumpa i helgen som det också var hål i. På samma ställe. Jag som rensade bort alla trasiga strumpor för inte alls längesen. Och nej, jag har inte äckligt långa tånaglar som nöter sönder dom haha! Vafan snackar jag om strumpor för? PuckoMalin. IALLAFALL, fick sluta tidigare idag för att jag är bäst helt enkelt. Faktiskt.  Kom hem strax innan ett till ett tomt hus som en timme senare blev lite lite fullare för då kom papsen och vovven hem och som det ser ut just nu så saknas det bara en person för att huset ska bli så fullt det kan bli en vanlig vardag. Minibrorsan kom nyss hem och nu är det såklart bara mamsen som saknas. AAAAAAJAAAAAA, bokade färgtid hos frissan när jag ändå var inne i Norrtälje, så man slipper lyfta på luren för då blir det fan aldrig av. Så nu iallafall ska håret bli ljusare nästa torsdag 11.45. WOHOO. Blir en liten sovmorgon på sin lediga dag då trots allt. Hade räknat med att komma dit tidigt på morgonen eftersom det oftast är då dom har lediga tider, men det slapp jag. Skönt. Ca 4 timmar hos frissan för att få sitt hår som man vill ha det säger man ju inte nej till, även fast det är jag som betalar, haha.



Timbaland ft Katy Perry - If We Ever Meet Again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0