Livet suger utan margarin..


Blev ingen bakning. Och jag som hade köpt ägg och allt. Fuck! Skulle plocka fram alla ingredienser och upptäckte att vi hade ALLT hemma förutom margarin. Knappt något vanligt smör heller för den delen så att riskera att baka något helcrazy med det gick ju också helt åt skogen. Vafaaan finns det att baka UTAN margarin?! Man behöver ju det i varenda jävla recept. Typ. Jag hittade iallafall inget utan det. Så jag gav upp. Fixade lite glass med banan istället och slängde ner det i halsen på några ynka minuter. Smaskens!

Jag och Bella har värsta planen för hur vi äntligen ska bli av med all snö. Vi ska bomba flygfältet med det. Snön alltså! På torsdag på torsdag på torsdag! Då smäller det! Moahaha..

Den här veckan kommer bli galen, eller aa.. lite kanske. Pengar kommer rulla in iallafall!

Måndag - Ledig, fixa legg.
Tisdag - Praktik på Coop Forum.
Onsdag - Skolan, sen barnvakt 16.30 - 21.30 ungefär.
Torsdag - Ledig, träffa Bella!
Fredag - Skolan, sen träffa älsklingen och dra hem till mig.
Lördag - Släkten kommer för att fira mig.
Söndag - Sooooooooooooooovaaaaa, eller nåt i den stilen.

TACK&HEJLEVERPASTEJ!

Kommentarer
Postat av: Panky

sv; haha jo tack du har sagt det några gånger, det var därför jag laddade ner den x)

2010-02-01 @ 23:11:51
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser)

Din blogg:

Vad har söta du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0